Deportees

Var i Örebro i förrgår på Deportees. Det blev en jävligt kul kväll som slutade i att jag agerade vimmelfotograf och fick en intervju med sångaren i Deportees Peder Stenberg som varade i 25 minuter.


Daniel gör sig redo för att åka...


...genom att köra bil på sitt "egna" sätt.


Väl framme i Örebro laddade vi fram provianter för 5 personer.


Daniel lurar.


Jag böjer mig.


Sofia, Lia och Melenie super för fullt!


Daniel nyktrare än någonsin


Någon av dom fick fel direktiv


Daniel var i Örebro och gick in väldigt väl i rapist rollen... too far?


Söt tant


Fulla människor firade födelsedag på bussen.


Hon i rött hår fyllde 18.


Jag, som sagt, fick för mig att vara mingelfotograf


Folk bara minglar


Mingel mingel mingel!


Deportees började spela!


Peder Stenberg


Den lilla scenen med det dåliga ljudet...


Daniel Lyckades på Något vänster bli raped av en gubbe.


På det stora hela var hela kvällen asrolig, spelning drogs ner lite av det dåliga ljudet, den dåliga publiken och en seg start. Det drog dock igång rejält i slutet och till hitlåtarna blev det en rejäl energiförhöjning hos bandet och publiken. +++ tre aftonbladet pluss av 5 möjliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0