Big Brother 2012

Snart dags för Big Brother, jag ska tvinga mig att tycka om det i år som jag gjorde förra året. Det är aldrig bra de tidigare avsnitten och dagens avsnitt kommer troligtvis suga med tanke på att det bara kommer vara att man får se när de går in i huset. Sen kommer de ju vara överkaxiga när de presenterar sig själva, som de var förra året innan de gick in i huset, väl där inne kommer någon att vara så skrikig som möjligt som Nicky-Sthlm vidret var förra året.

Får hoppas på mer sådanna människor, de man älskar att hata, som Nicky-Sthlm, Rodney, gurkan och den där killen som fick panik och lämnade huset i början, han med glasögon som var undercover med sin flickvän, Austin Powers.


Förhoppningsvis, Phun thymes...

Kommentarer
Postat av: reb

SV: Tror den kommer blir fet! Jag tror inte att det blir en film som visas på bio men jag tror nog att den blir större än något som finns på nätet! Måste se den i alla fall!



shit vad jag hatade nicky-sthlm och grukan btw. haha!

2012-02-19 @ 19:11:54
URL: http://rebmondvay.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hatar redan bloggaren Hannah B eller va hon hette... vilken vidrig människa men som sagt... det e ju såna man älskar att hata ;)

2012-02-19 @ 23:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0