Bokrea, enligt tradition!

Idag började bokrean, den ljuvliga bokrean. Bokrean har jag gått på med min kusin Robin sen jag var typ 12 år och vi har gått varje år och det ska hålla sig. Dock har vi haft en liten mygga som surrat med oss de senaste två åren vid namn Sofia, ingen aning varför hon är så efterhängsen, aldrig sett damen förut!

I alla fall. I år blev det bara två köp på grund av begränsad budget... Köpen blev; Nick Perumov - Alvklingan och kultklassikern Fear and Loathing in Las Vegas av Hunter S. Thompson. Bra köp som kostade mig cirkus 110 kr, väl spenderade pengar.


Jag och Robin vandrar mot bokrean med en efterföljsam parasit.


Bokrean på Akademibokhandeln.


Började bli smått trött, bokrean började ju ganska sent dock, 07:00...


Succé!


Parasiten...


Jag la benen på ryggen när jag såg den där efterföljaren!


Trevliga inköp! Nu ska det läsas om hobbits som blir höga och ser fladdermöss på psykadeliska tripper...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Behöver oxå gå på bokrean!

2012-02-22 @ 17:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0