Känner mig hemsk!

Var på IKEA med min gode vän Daniel 'Stjertis' Stjernstrand. Väl där käkade vi köttbullar för 35kr, billigt och bra, gott var det ju inte direkt. Smakade som skolmat mer eller mindre.

Men när vi väl satt där frågar Daniel mig om det inte var jag som hatade IKEAs bearnaisås. Jag säger att detta påstående stämmer överens väldigt bra med vad jag tycker, jag sa att det smakar som hemsk fabrikat skit med massa mjöl i så att den blir grynig och vidrig. Efter jag har yttrat min åsikt så reser jag mig upp för att gå och fylla på mer läsk och ser att gubben till vänster som sitter och äter med sin dotter har bearnaisesås på sin tallrik. Han tittar ner på den och säger ledsamt till sin dotter, "den här är väl inte äcklig?"

Jag känner mig  hemsk och elak, som om jag berövat den här gubben, som påminner om gubben som vill adoptera Emile Hirsch i Into The Wild, på hans trevliga stund med sin dotter.

Tror jag måste gråta lite.


Stackars farbror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0