Kniv fest på Blue Moon Bar

Var på Knife Party på Blue Moon Bar igår kväll, torsdag var det, tyckte det var väldigt konstigt att ha en stor grej på en torsdag när det inte går nattbussar...

Men till fakto-di-fakto, Jag trodde vi skulle ledas in i ett mörkt rum, få en varsin kniv, lite knark, och sen skulle vi ha en match till döden och siste man kvar skulle få ett pris, och med man menar jag folk med penis.

Så var det ju dock inte, det var nån DJ trupp som stod och spela musik, det var väl trevligt men det var ju inte riktigt vad jag hade förväntat mig.


Filmade lite, vet inte hur jag laddar upp det i HD, ska försöka fixa det, uuntz, untz! (nu är det HD helt plötsligt...)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jora men lite mindre "gunggung" från publiken så hade det ju varit ganska mkt drag faktist :>

2012-02-18 @ 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0