Massa Piroger gjorde jag, ja, tydligen ett polskt påfund!

Ja, jag gjorde piroger idag, med inspiration från att jag åt Gorbys variant för några dagar sedan. Det är ett ord jag hatar för övrigt, inspiration. Alla små latte sippande blogg-tjejer har förstört det ordet för mig, inspiration. Nej det ska jag fan ta upp i ett annat inlägg!

För att komma tillbaka till min utgångspunkt, piroger, jag gjorde dom, de var goda, såg inte lika goda ut som dom var, smeten hade massa råg i sig, sånt där nyttigt som får bröd att se grått ut. Gott var det i alla fall så det får duga.

Till pirogerna var det citronmeliss och chilli dressing gjord på grädfill och en lins- och äppelsallad. Trevligt.

Massa pirog deg


Fyllning...



Mycket, trevligt! Trevligt, trevligt, trevligt. Hej!

Kommentarer
Postat av: fuface

sad gariel no1careok

2012-02-15 @ 05:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0