Småbarn och könsorgan...

Rubriken förklarar bra men ändå väldigt lite hur violated jag kände mig idag på bussen hem från staden...

Jag står där, oskyldig och sårbar som jag är, mitt i bussen för att den är full. Eller, full var den ju inte men det fanns inget par av säten som var ledigt så jag skulle behöva att dela bås med någon och det går ju inte för sig. Men i alla fall, när jag väl står där så kommer en grabb på 12-13 år(tjock var han också, plufsiga kinder och allt) och ställer sig bredvid mig med en tjej i samma ålder. Han stirrar på mig och min iPhone och försöker flasha med sin mobil för att visa att han är lika tuff som mig, det gick inte så bra för hans tjejkompis eller jag lägger inte ett uns av uppmärksamhet på den stackars saten.

Istället hoppar han direkt till att börja prata om kön.

Jag blir helt kallsvettig och mår lite illa och börjar fumla med mitt headset för att komma bort från den här världen av småbarnskön medan jag hör hur han pratar om att hans lärare visade dom olika sätt att onanera på, han frågar tjejen och hon säger att de fick lära sig att träda på kondomer och dylikt...

Jag lyckas med nöd och näppe undvika att höra mer men istället för att jag hör vad de säger så hör jag DyE - Fantasy i öronen och jag känner mig genast som en child molester...





Jag känner mig smutsig...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Konstverk

2012-02-18 @ 16:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0