Vandringsfärd på Mariebergsskogen

Jag var på vandringsfärd på Mariebergsskogen som min rubrik så fint förklarar. Där var jag med ett par tokiga typer som inte bryr sig alls om mitt välmående!

De typerna består Daniel och Lovisa. Här kommer några bilder som jag tog under denna omtalade vandringsfärd på Mariebergsskogen, vilket ligger i Karlstad kan jag tillägga.

Vi vandrade över isen, Lovisa fick för sig att det skulle vara säkrare ju mer folk som gick på den...


Vi gick upp i ett fågeltorn, det var inga fåglar där...


När vi stod där uppe så blev det solnedgång, pretty.


Tog kort på vass, tyckte det var fint.


Sen tog jag kort på träd, det var också fint.


Getter såg vi med, men inga illrar. Daniel vägrade titta på mer djur än getter...

Så, det var det. Bilder och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0