Hemmagjord Kebab

Igår natt så slavade jag framför spisen och gjorde kebab, det tog mig cirka 4 timmar, det var det värt. Hade lovat min gamle slagsmålskamrat, Daniel "Stjertis" Stjernstrand, på lite hemlagad kebab, han kom över innan jobbet började och äkade, eftersläntarna, Daniel, Melenie och Jesper kom dit då med.

Nu har jag och den alltid lika luriga Sofia käkat kebab, det var gott, ser inte så roligt ut med tanke på att jag är för fattig för grönsaker då jag lever på bidrag som näste ung man också gör. Gott var det iaf, nu ska jag snart se Big Brother, trevligt.

Det där är två Kebab.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är så lurig!

2012-03-15 @ 21:40:38
URL: http://sofiaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0